سرآغاز صحبت به نام ایزد دانا و توانا

با سلام خدمت همگی خوانندگان عزیز

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از سیستمهای صدا و تصویر، ارتباط آنها با سیستمهای رایانه ای و شبکه و عدم وجود یا کمبود منابعی برای دسترسی به اطلاعات به روز و حرفه ای به زبان پارسی در این زمینه، بر آن شدم تا این روزنوشت را راه اندازی نمایم.

امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد و گامی باشد هر چند کوچک برای اطلاع رسانی در زمینه رسانه و تجهیزات دیجیتال صدا و تصویر.

در ضمن از کمکهای شما عزیزان در بهبود و پربار شدن روزنوشت پیشاپیش سپاسگزارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:20 http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

سلام
من سری به بلاگ شما زدم و بهتون بابت وقت و زحمتی که برای جمع آوری این مقالات کشیدید خسته نباشید میگم.
فقط چیزی که من در وبلاگ شما دیدم و متوجه نشدم این بود که آیا تمام این مقالات رو شما خودتون نوشتید یا از منابع مختلف جمع کردید؟ در صورتیکه از منابع دیگه هم استفاده کردید بهتره منابع رو هم ذکر کنید تا حداقل از زحمات نویسندگان مقالات هم تشکری شده باشه.
خیلی خوشحال میشم که با شما تبادل لینک داشته باشم. من لینک شما رو وارد کردم.
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد